Archiv článků

Přeskočte svou konkurenci – na Apríla na Nove.Firmy.cz!

31.03.2014 15:14
Firmy.cz patří mezi nejčastější zdroj návštěvnosti firemních webových stránek, proto jsem sepsala pár důležitých bodů ku příležitosti jejich nové podoby a funkčnosti. Článek obsahuje "rychlé tipy", "podrobné návody s odkazy", a konkrétní maličkosti, které zaskočily nás při nastavení profilů pro...

WebDesign s prvky pro periferní vidění - skrytá příležitost?

11.12.2013 20:13
  Věříte slepě očním kamerám, které označují jako nejatraktivnější místo pod horním levým okrajem webové stránky? Pak i vás budou zajímat výsledky výzkumů o periferním a centrálním vidění. Nedávné výzkumy potvrdily, že pro prvotní pochopení záměru webu jsou důležitější prvky a objekty na...

Bezlinkové spojení online a offline

25.11.2013 14:21
Online konfigurátor diářů Mám ráda projekty pro klienty, se kterými spolupracuji několik let. Mnoho souvislostí je dopředu vyjasněno, snáze se předchází komplikacím a hlavně se dá vymyslet a zrealizovat projekt, který přináší skutečný užitek. V online konfigurátoru diářů pro společnost Helma 365...

Desatero úspěšného prodeje na internetu

08.10.2013 18:10
Jak na internetu vytvořit z výrobku žádaný produkt? Pokud je pro vás prezentace na internetu stále obávanou součástí marketingové komunikace, přečtěte si těchto 10 základních a praktických tipů pro váš elektronický obchod (e-shop), které vám pomohou výrobek či službu úspěšně prodávat. Desatero...

Na emoce zákazníků působí pouhé pohyby svalů při prohlížení webu

29.08.2013 21:18
Když máme dobrou náladu, usmíváme se, ... a nebo máme dobrou náladu, protože se usmíváme? Obojí je pravda! Již bylo hodně napsáno o vlivu emocí v reklamě a o tom, jak prostá fakta a technické popisy výrobků nehrají tu nejdůležitější roli při našem rozhodování o nákupu. Zajímavé je proto sledovat,...

Hulvátství v online diskusích skrývá překvapivá nebezpečí

13.04.2013 18:12
Také se obáváte, že negativní komentáře mohou změnit názor čtenářů na obsah vašeho článku? Ano, ale pozor, pokud se jedná o komentáře nezdvořilé až hulvátské, pak si musíte poradit i s dalším nebezpečím! Studie publikovaná v Journal of Computer-Mediated Communication se zaměřila na nezdvořilost a...

Jaká vodítka a tlačítka na webu zvyšují šanci, že náš návštěvník provede to, co chceme?

04.03.2013 20:23
Řídíme se tím, na co jsme zvyklí, co očekáváme. Podvědomě vyhledáváme známé předměty, tvary, funkce a situace, které v nás vzbuzují  příjemný pocit a pokud fungují nakonec tak, jak jsme očekávali, pak je vše v pořádku. V opačném případě máme z takového "vodítka" nepříjemný pocit zklamání a v...

Radost z dokončeného úkolu nás povzbuzuje k dalším krokům - využijte toho!

08.11.2012 14:20
Jistě znáte obecně povědomý zelený obrázek (tlačítko) pro "dokončeno" například při stahování dat z internetu. Toto tlačítko v nás vyvolává pozitivní pocity, protože se nám podařil první, či další krok. Pokud budeme mít před sebou už jenom "pár" úkolů, bude to pro nás více motivující, než v...

Naše vztahy tvořené magickými slovy

11.08.2012 14:46
Přečtěte si krátké zamyšlení z magické komunikace nad tím, jak samotná slova a komunikace ovlivňují naše vztahy, vynaložený čas a energii, jak neskutečný až tajemný vliv mají na náš úspěch.   Cokoliv si dokážeme představit, můžeme toho dosáhnout. Stačí cílevědomě propojit naši mysl, tělo...

AVATARX přichází

01.06.2012 23:42
Inspirují i Vás internetové projekty? Jaké? Jaké smysly Vám na internetu chybí? Diskutujte na facebooku ZDE, nebo si prohledněte video ZDE 
Záznamy: 1 - 10 ze 14
1 | 2 >>