Reference

Online konfigurátor diářů pro B2B

Srpen 2013

Úspěšný projekt díky spojení digitálních možností (ONLINE) s novými metodami tisku diářů (OFFLINE). S touto online diářovou skládačkou si firemní zákazníci vytvoří vlastní originální a hodnotný reklamní předmět za minimální náklady.

Online konfigurátor diářů

Online konfigurátor umožňuje, aby si firmy či agentury sami a jednoduše vyzkoušely různé varianty a kombinace reklamních služeb pro své firemní diáře a vybraly ten návrh, který jejich zákazníky nejvíce potěší. Významnou přidanou hodnotou je možnost sdílení této aplikace na webech velkoodběratelů a reklamních agentur díky promyšlenému konceptu, struktuře obsahu a efektivní editaci. Pohybujeme se ve světě B2B, proto nedílnou součástí projektu bylo i vytvoření speciální sekce pro partnery s možností úpravy ceny a zobrazení marže.

Zajistila jsem projektové vedení od samotného návrhu cíle, konceptu, zadání pro grafiky a programátory, copywriting, koordinace všech činností.

Online konfigurátor diářů zde

 

DOBA WEBOVÁ - Infografiky z internetového marketingu firem

2012 - 2013

Dlouhodobý projekt z webové analytiky. Zajišťuji koncepční vedení projektu, řízení a koordinace při dolování dat, realizace výpočtů a vyhodnocení, následně i doplnění komentáři, trendy a výstupy s využitím pro marketingové a online specialisty.

DOBA WEBOVÁ

Odkrýváme zajímavá data z oblasti internetového marketingu firem. Smyslem je upozornit na zajímavé trendy, změny v chování internetových uživatelů a poskytnout informace, které je možné dále použít, zejména tam, kde je možné stavět na tom, že data pocházejí z firemních webových stránek.

 

 

 

Effectix.com

2008 - 2013

Společnost Effectix.com se stala za velmi krátkou dobu v oblasti internetového marketingu největším specialistou na SEO (optimalizace pro vyhledávače). Úspěch zřejmě tkví ve skvělém týmu konzultantů a vývojářů, které považuji za opravdové profesionály a jsem ráda, že s nimi mohu spolupracovat. Samotná internetová firma potřebuje také svou online prezentaci. Prohlédněte si ukázky newsletterů, které pro ně zajištuji v rámci online marketingu:

Úspěšné tipy, které webovým stránkám našich klientů přinesly vyšší návštěvnosti a zvedly i samotné prodeje

Využijte pro svůj úspěch prodejní sílu "slevy" a facebooku

Ušetřete i vy 75 % výdajů na Heureka.cz a Zbozi.cz

Helma 365

Od roku 2001 doposud

Helma 365 je specializované nakladatelství na kalendáře a diáře. Česká firma, která má vize, plány, strategii a dělá obrovské pokroky. Je mou ctí pro ni pracovat. Vstupte i Vy do světa kalendářů a diářů - budoucích dnů a trendů!

 

Online pojištění pro Slavia pojištovnu

2009 - 2013

"Slavia pojišťovna je dynamická společnost s tradicí v pojišťovnictví". Jejich online aplikace byly projektově opravdu náročné, ale výsledek stojí zato. Pojistěte se výhodně a snadno třeba právě pomocí aplikací pro online pojištění!

 

 

České dráhy, a.s. - analýza připravovaného eshopu před spuštěním

Říjen 2011

Cílem bylo poukázat ještě před spuštěním na možnosti úprav nové verze eshopu tak, aby byl více uživatelsky přívětivější a zákazníci si opravdu rychle a pohodlně jízdenku zakoupili. Pro doporučení byla využita nestrukturovaná heuristická analýza. Testované stránky byly procházeny náhodným způsobem z mnoha úhlů pohledu vybraných oblastí. Analýza byla doplněna možnými následky a vhodnými doporučeními. Analýza připravovaného eshopu pro cd.cz před spuštěním.

Vyjádření klienta, pana Jana Karšňáka, vedoucího oddělení ICT strategie a organizace:

"Přístup paní Zlatníkové je velmi vstřícný, její analytické schopnosti příspívají k mnoha podnětům a nápadům. Výstupem pak jsou nejen připomínky k uživatelské přívětivosti, ale i návrhy na nové funkčnosti předmětu analýzy (např. webu či elektronickému obchodu). Výsledky analýzy tak v mnohém potvrdily domněnky a přinesly i nové poznatky nad rámec původního očekávání."

 

Nový web pro SP AUDIT

2013

Projektové vedení nového webu, spolupráce na grafických prvcích, copywriting některých částí webu pro společnost SP Audit, která se zabývá auditem a komplexním daňovým a účetním poradenstvím.

 

AVATARX

Únor 2012 - září 2012

Cílem projektu AVATARX je obohacovat weby našich klientů o konkurenční výhodu – o šestý smysl. AVATARX Dodá webu samotný smysl, tedy užitek, který povede k cíli propagace firmy na internetu. Dalším významem šestého smyslu je obohacení webu o lidský smysl – např. web vidí, mluví, apod. AVATARX = mění online komunikaci a obchod na skutečně aktivní, spojuje a navazuje vztahy.


Aquapalace

2008 - 2011

Aquapalace Praha je největší aquapark ve střední Evropě. Správa takto rozsáhlého zážitkového webu je opravdovým zážitkem. Stránky jsou stejně živé, jako samotný aquapark. Návštěvníky to moc baví a navíc jsou i sdílní se svými zážitky ve foru. Navštivte i Vy aquapalace alespoň virtuálně!

  

 

Nejkrásnější stránky

 Chcete vidět opravdu nejkrásnější stránky? Vstupte!